25 mei 2014

GUERLAIN | AQUA ALLEGORIA LIMON VERDE

Jaarlijks brengt Guerlain een nieuwe ode rond het thema tijdloze frisheid. Ditmaal slaagde Thierry Wasser erin om een verfrissende en sprankelende zomer editie te creëren. De lijn Aqua Allegoria wordt gekenmerkt door de pure eenvoud. Uitzonderlijke grondstoffen komen tot zijn recht door de perfecte combinatie tussen bloemen en plantenakkoorden.


Limon Verde is de nieuwste telg. Naast de bestaande Aqua Allegoria geuren: Pamplelune, Herba Fresca, Mandarine Basilic en Nerolia Bianca zal Limon Verde tijdelijk verkrijgbaar zijn.

Zonder na te denken bombardeer ik deze Limon Verde tot mijn favoriete geur uit het Aqua Allegoria assortiment. De geur opent vrij zacht maar transformeert vrijwel meteen met de nodige frisheid tot gevolg. Ik vind het een heel aangename geur, maar helaas blijft de geur op mijn huid niet lang nazinderen. Echter deze tropische geur geeft mij wel een instant zomers gevoel.

limette
cachaca - rietsuiker - exotisch fruit - groene toetsen
tonkaboon


Aqua Allegoria Limon Verde eau de toilette 75 ml / 63 euro - 125 ml / 87 euro. Te koop bij de parfumerie.

Beauty Treasures

4 opmerkingen: