11 mei 2014

GIVENCHY | ANGE OU DEMON LE SECRET EDITION CROISIERE

Mijn nieuwe favoriet op het parfum schap is de nieuwste van Givenchy Ange ou Démon Le Secret Edition Croisière. Deze behoort tot de zomercollectie van Givenchy en is een nieuwe limited edition variant op de reeds bestaande Ange ou Démon Le Secret.


Ben jij klaar om op reis te gaan naar zomerse oorden? Opspattend water van de golven, de geur van de zee in je neus en de brandende zon op je huid. Ik kan geen minuut wachten! De Edition Croisière is een geur die je een exotisch vakantiegevoel geeft. Sensueel warm met de nodige frisse toetsen gecombineerd.


neroli - citroen - jasmijn
tiaré bloem - zilte toetsen
amber - vanille


Het totaal plaatje wordt compleet met de extra sunkissed touch: de bronze shimmertjes. Deze zijn terug te vinden op de bodem van de flacon. Vandaar dat je even goed moet schudden voor gebruik. Echter geen paniek, want deze zijn subtiel zichtbaar op de huid. Wat maakt dat ik deze geur perefect kan dragen overdag om te gaan werken. Je hoeft geen angstzweet te ondergaan om te denken dat je eruit ziet als een glitterbal. De flacon is fijn geslepen met de nodige bronze accenten oa de kleur van de eau de toilette.


De geur blijft lang hangen op mijn huid. Ik ruik iets minder de frisse citrustoetsen in deze eau de toilette, maar de warme basis van de geur komt naar mijn mening sterk naar voor. Ik vind dit een zalige geur om te dragen. Warm en een tikkeltje zoet zonder te overweldigend te zijn.

Exclusief te koop bij Ici Paris XL
Ange ou Démon Le Secret Edition Croisière eau de toilette - 50ml voor 67 euro

Beauty Treasures

4 opmerkingen:

  1. Heel speciaal met die glitters, de geur zelf lijkt me ook wel wat hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt wel fijn maar ik denk dat het voor mij iets te zwaar gaat zijn. De glitters maken het wel fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 't echt heerlijk klinken! Prachtige flacon ook. En die kleur is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen