22 mrt 2014

RIMMEL | SCANDAL EYES ROCKIN' CURVES MASCARA

Ben jij ready to rock? Want Rimmel doet mee met de nieuwe rockgeneratie. Hun nieuwste mascara Scandal Eyes Rockin' Curves mascara is er eentje dat opvalt. Het speciale borsteltje in de vorm van een gebroken hart zorgt voor heel veel volume en gekrulde wimpers. Ik probeerde deze 'rockende' mascara uit.


De verpakking is leuk. Het slangenmotief is in reliëf. Zodra je met je vinger over de huls gaat voel je de schubjes van het reliëf. Leuk detail, niet waar? Het borsteltje is ook bijzonder. Het is niet meteen iets wat ik al eerder ben tegen gekomen. Het zou op een gebroken hartje moeten lijken (met veel verbeelding lukt het net), maar voor mij staat deze borstel gelijk aan gigantisch groot en golvend van vorm. 


De mascara is zwart zoals een zwarte mascara hoort te zijn. Als je ultra zwarte wimpers wil, kan je kiezen voor de extreme black versie die vanaf maart te koop is. Het borsteltje vraagt in het begin voor wat oefenwerk. Maar ik merk wel op, dat je gemakkelijk met de borstel tegen je ooglid komt, waardoor je een zwarte markering krijgt vooral dichtbij de wimperrand.


Meestal breng ik twee laagjes mascara aan overdag om naar het werk te gaan. In het weekend zijn dat er meestal drie. Eén laagje voor mij is net een tikkeltje te subtiel. De mascara verlengt en geeft volume tegelijk. Persoonlijk had ik gehoopt op nog meer volume, schandalig veel en volle wimpers.


In het algemeen ben ik tevreden over het effect. Mijn wimpers worden gelift, maar het lukt mij niet om met de borstel een krul te creëren. Je merkt na drie laagjes her en der (niet veel) een klein klontertje. Maar de rock chick look is ook niet meteen een perfecte en nette look. Ik word wel vrolijk van deze mascara, alleen één nadeel je wimpers voelen hard aan.

Te koop bij de drogisterij. Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves mascara black/extreme black - 12.99 euro.

6 opmerkingen: