5 aug 2013

PSSSHHTTEN MAAR!

Hoe hou je het hoofd tegenwoordig koel? Niet altijd gemakkelijk als het kwik regelmatig boven de 30 graden gaat. Ik ppppsssshhhttt er de laatste dagen lustig op los. Deo's, body sprays, verfrissende watertjes het gaat er vlotjes door. Zeker als de airco het zich begeeft in het midden van je werk week. Tja, op bepaalde momenten wenste ik dat ik zo'n mini zwembadje aan mijn voeten staan had. Zou toch een leuk zicht geweest zijn niet?

Een absolute aanrader voor de zomer vind ik de Avène Eau Thermale. Het is een verfrissende vernevelende spray die je kan gebruiken voor je volledig lichaam. Zelf vind ik deze vooral prettig voor te gebruiken in het gezicht. Het is oppeppend maar werkt daarnaast ook kalmerend en is een eerste hulpmiddeltje bij een geïrriteerde (of verbrande) huid. Een leuk extra'tje is dat je zo'n spray ook kunt gebruiken nadat je je make up hebt aangebracht. Op deze manier fixeer je de make up en zorgt het voor een mooie finish. En hydrateert terwijl, wat wil een mens nog meer?

Avène Eau Thermale te koop bij de (para)farmacie 50 ml - 2.50 euro.

9 opmerkingen:

  1. Deze was op een weekje leeg op vakantie :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n flesje moet ik me toch ook maar eens aanschaffen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze spray in de koelkast staan bij dit weer, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad een goede tip! Bij mij zit deze dagelijks in mijn handtas :-).

      Verwijderen
  4. Ik heb deze ook, vind hem heel fijn. Ik zet een gezicht spray in de zomer altijd in de koelkast. Heerlijk verfrissend met dit warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook graag zo'n spray bij me op vakantie, echt zalig he.

    BeantwoordenVerwijderen