16 aug 2013

BOURJOIS | COLOR BOOST LIPSTICK REVIEW & SWATCHES

Het succes van de grote potloodvormige lipsticks is immens. Clinique was de voorloper en inmiddels hebben ook andere merken het voorbeeld genomen en zijn aan de slag gegaan. Met als resultaat dat Bourjois vier Color Boost lipsticks gelanceerd heeft. Ik testte er twee uit en ik kan vertellen, ik ben er super gelukkig mee.
 
hier zie je ook enkele andere nieuwigheden van Bourjois - reviews coming soon

De Color Boost lipsticks maken deel uit van de zomer collectie Balade à Montmartre. Toevallig was ik begin deze week aan zee en zag ik dat ze volop de nieuwe Bourjois collectie in de schappen aan het tasten waren. Maar ik denk wel dat deze kleurtjes tot het vaste assortiment gaan behoren.


Wat maakt deze Color Boost lipsticks zo bijzonder? Ik kan makkelijk een aantal dingen opnoemen die ik zo geweldig hieraan vind. Eerst en vooral is de stick bijzonder handig in gebruik. Je hoeft de stick niet te slijpen, je kan gewoon aan het uiteinde draaien. Zodra je de lipstick aanbrengt merk je meteen de zachtheid en de smeuïgheid. Het is een romige textuur die niet dik aanvoelt op de lippen. De pigmentatie is goed. Natuurlijk is het effect anders dan bij een klassieke lipstick. Je lippen worden voorzien van een glossy finish. Na een tijdje verdwijnt het gloss effect en dan blijft er een subtiele stain over. Nooit gedacht dat zo'n dikke stick zo fijn aanbrengt. Je tekent als het ware je lippen in met een soort dik "kleurpotlood". Het hele jaar door is dit een fijn product als je houdt van een soort balsem gevoel op de lippen. De Color Boost lipsticks zijn voorzien van een SPF 15.
Orange Punch
 
Peach on the Beach
Te koop bij Di, Inno, Kruidvat, Ici Paris XL en in onafhankelijke parfumerieën. Prijs per stuk 9.99 euro.

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn die laatste foto's mooi! Het springt echt van het scherm hoe voedend de lippenstiften zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Ik heb ze ook al geprobeerd, vind ze ook super fijn!
    -X- Monique

    Follow me! mybeautydrug.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijven fijne balms, vind ik, ondanks dat de kleuren niet heel pakkend zijn. Ben er nog steeds erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook super fijn ! En die pigmentatie is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie swatches! Ik dacht eerst dat ik orange punch het mooiste vond.. maar nu ik peach on the beach zie.. vind ik die ook super mooi.. dit vind ik denk ik de mooiste kleurtjes uit de collectie!

    BeantwoordenVerwijderen