23 mei 2013

KHROMA BEAUTY | REVIEW KOURTNEY PALET

Dat de Kardashians meer dan populair zijn, weten we allemaal. Ze zien er ieder keer opnieuw amazing uit. Hoe ze het flikken, is mij een raadsel. Het logisch gevolg van hun toenemend succes was hun eigen make up lijn namelijk Khroma Beauty. Vreemd dat ze nog geen eigen geur hebben, niet? Ik testte de voorbije weken het Khroma Beauty Kourtney palet uit. Elk zusje heeft een eigen palet, waarvan het Khloe en Kourtney palet eerder neutraler is.


Het paletje is zeer compact en vergelijkbaar met het Too Faced Glamour to Go palet qua formaat. Het bestaat uit vier matte en vier glanzende oogschaduws, twee blushes en een highlighter. Ik moet eerlijk toegeven dat de matte oogschaduws qua pigmentatie eerder subtiel zijn. Maar de glanzende oogschaduws daarentegen zijn prima van kwaliteit net als de blushes/highlighter.


Je zou kunnen denken waarvoor gebruik je dan die matte tinten als ze zo subtiel zijn. Ondanks dat ze licht gepigmenteerd zijn, gebruik ik deze vier regelmatig. Ik vind het handige tinten voor het uitblenden van de glanzende kleuren om zo een mooie overgang te creëren zonder harde lijnen. Het zorgt ervoor dat het palet veelzijdig en multifunctioneel is. Je kan hier gerust een week lang iedere dag een andere look mee maken. De glanzende oogschaduws zijn zoals je ziet op de foto goed gepigmenteerd. Maar kunnen wel een beetje fall out veroorzaken. Dus even goed opletten hiermee.
de lichtste tint is zelfs amper/niet zichtbaar - aangebracht zonder oogschaduwbasis
aangebracht zonder oogschaduwbasis

De highlighter is prachtig. Bevat geen glitters, maar een gouden glans. Op de foto ziet het er nogal heftig uit, maar op je jeukbeen komt de highlighter pas helemaal tot zijn recht. Love it, zeker in combinatie met de blushes die super van kwaliteit zijn. Ze brengen gemakkelijk aan en ze laten zich goed blenden.

Intussen gebruik ik bijna iedere dag dit palet waardoor het voor mij persoonlijk het meest gebruikte palet du moment is. Ik ben er ontzettend blij mee, al hadden de matte tinten wat meer gepigmenteerd mogen zijn. Ongetwijfeld is dit palet niet het laatste wat ik aanschaf van Khroma Beauty. Aangezien ik zag dat ze onlangs nieuwe producten aan het gamma toegevoegd hebben. Onder andere een grote bronzer met verschillende tinten en Joy Sticks. Dat zijn super gepigmenteerde lipsticks die een goede houdbaarheid hebben en een crème finish. Of wat dacht je van valse wimpers?

Mijn favoriete dag make up met dit palet is over het bewegende ooglid de mat bruine kleur, onder de wenkbrauwen de mat witte highlighter en de donker bruine glanzende oogschaduw aangebracht als eyeliner.

Intussen staan er twee looks online waarbij ik het Kourtney palet gebruikt heb.


Khroma Beauty kan je oa online bestellen. Prijs per stuk 16.95 euro.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er best mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes, al had de pigmentatie best iets sterker gemogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou dit palette al gewoon kopen vanwege de highlighter, wat is hij prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die matte vallen wat tegen. voor de rest ziet het er oké uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die wil ik ook wel ! Ziet er erg goed uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een mooi palette. Dit zou ik zelf ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi pallet! Ik wil ook graag deze of Khloe. Kim heeft trouwens wel al een parfum hoor, zag het ooit op youtube

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Maar toch niet in België? Want ik weet dat bv Shakira ook een geur heeft, maar die wordt in België niet verkocht.

      Verwijderen