7 apr 2013

DOVE | GESCHENKTIP ONDER DE 5 EURO

Ongetwijfeld heb je het ooit al eens meegemaakt dat je nog opzoek bent naar een kleinigheidje om bij een ander cadeau te geven. Vervelend, want alles wat je in de winkel vast neemt is toch niet zo "goedkoop" als je verwacht had. Zoek maar eens een cadeautje onder de vijf euro. Best moeilijk om dan met iets leuks op de proppen te komen. Zelf kreeg ik een tijdje geleden deze Dove geschenkset Mini Hartblik cadeau. En daar was ik erg blij mee.
 
 
Wat is krijg je?
- een leuk opbergdoosje
- een mini size Purely Pampering douchecrème 55 ml
- een mini size Beauty Finish deo 35 ml
 
Het Purely Pampering douchegamma ken ik al. De douchecrèmes zijn heerlijk en zeker de moeite waard om eens uit te proberen. De deo denk ik ooit al eens in een ver verleden geprobeerd te hebben, maar daar weet ik niet meer zo goed wat ik er werkelijk van vond. Dat laatste zal ik snel ontdekken want deze gaat onmiddelijk in testfase. En het doosje wordt mijn nieuw opbergplekje voor parfum staaltjes. Goed idee! Zodoende liggen ze niet meer overal in mijn badkamerkast verspreid.
 
Deze mini size verpakkingen zijn de ideale manier om kennis te maken met de producten. En bovendien handig om mee te nemen op reis of gewoon in je handtas (en dan bedoel ik daarmee de deo).
 
Te koop bij de drogisterij. Prijs per kit 4.99 euro.

6 opmerkingen:

  1. Het lijken me heerlijke producten :-) Ik ben niet zo'n type dat snel een cadeauverpakking koopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das wel een leuk cadeautje en idd niet duur ! Ik zou er alvast mee tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind zulke setjes altijd zo handig, zowel om te krijgen als te geven. Dove producten gebruik je haast altijd wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Dove is zo'n klassieker, daar kan je eigenlijk niets mis mee doen.

      Verwijderen
  4. Wordt tijd dat ik mijn doosje ook eens ga gebruiken :-) Vooral naar die douche crème ben ik benieuwd! Vanavond weet ik je meer te vertellen hihihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen