15 apr 2013

BODYSOL | ORCHIDEE SENSATION COLLECTIE

Bodysol brengt tweemaal per jaar een limited edition collectie uit. Het voorbije kwartaal lanceerde Bodysol een lijn met drie douchegels met heerlijke geuren geïnspireerd op het Middellandse Zeegebied. Ditmaal een totaal andere lijn en goed nieuws dit is een blijvertje. De Orchidee Sensation bestaat uit drie producten: douchecrème, lichaamscrème en een lipbalsem.

Verwen je huid met de weldaad van orchidee. Ik ben benieuwd hoe deze productlijn gaat ruiken. Want ik moet toegeven, op dit moment kan ik er mij vrij weinig bij voorstellen. 

Het orchidee extract is volledig (100 %) van natuurlijke oorsprong. Daarnaast bevat de douchecrème en bodylotion een hydraterend complex. Waarbij ureum (iets wat van nature uit aanwezig is in de huid), allantoïne, tarwe proteïnen en glycerine de huid verzachten en hydrateren. Ik kan niet wachten tot deze heerlijke verwennerij te koop zal zijn!

Te koop bij de apotheek en iU vanaf eind april. Deze lijn gaat onderdeel uitmaken van het vaste assortiment.

Orchidee Sensation douchecrème - 4.99 euro
Orchidee Sensation herstellende balsem - 3.99 euro
Orchidee Sensation lichaamscrème - 6.99 euro

7 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, ik heb al een paar keer doucheproducten van Bodysol gehad en ik was er altijd heel tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook al een aantal douchegels gehad uit de vorige limited edition collecties, en telkens een topper :D. Dus de verwachtingen zijn hoog gespannen voor deze nieuwe lijn.

      Verwijderen
  2. Ik heb nooit wat van het merk geprobeerd, ziet er wel goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook geen idee hoe een orchidee ruikt? Maar het ziet er alvast netjes uit! Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ken het merk nog niet, maar ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen