11 mrt 2013

BEAUTY NIEUWS MET OA REDKEN DR. HAUSCHKA GOSH NIVEA SCHWARZKOPF EN ZOVEEL MEER

Hopelijk heeft het vorige beauty nieuws filmpje je weten te vermaken. Deze week mag je weer een mix verwachten van diverse merken en producten. Alle producten die je ziet voorbij komen in het filmpje zelf zijn normaal gezien reeds beschikbaar met uitzondering van de Gosh producten. Die staat op de planning om in de maand april gelanceerd te worden.

Alle producten zijn nieuw, met uitzondering van de Mythic Oil van L'Oréal Professional. Deze is tijdelijk in een nieuw jasje gestopt. Maar het product ansich is ongewijzigd.

Dr. Haushka Dear Eyes collectie prijzen vanaf 11.50 euro
Gosh nagellak 7.29 euro (beschikbaar vanaf 8 april 2013)
Gosh The Secret of Longer Lashes (beschikbaar vanaf 8 april 2013)
Nivea luchtige body crème Zijdezacht - 6.19 euro
L'Oréal Professionnel haute couture Mythic Oil - 19 euro
Bourjois Healthy Mix foundation - 14.99 euro
Redken Control Addict28 -19.60 euro
Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Oil Elixir gamma vanaf 5.19 euro
Matrix Blonde Care gamma vanaf 9.20 euro

Mocht je specifiek van een bepaald product zeker een review zien, laat het mij dan weten.
Fijne maandag!

7 opmerkingen:

  1. ben wel beniewd naar de bourjois foundation :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Bourjois foundation zie ik geregeld de revue passeren tegenwoordig :)
    Denk dat ik toch eens de stap moet zetten om hem uit te proberen. Ik gebruik weinig foundations omdat ik vaak een plakkerig gevoel eraan overhou op men gezicht , ondanks het gebruik van een finishing poeder erna. Mssn moet ik deze toch maar eens een kans geven :)
    En uiteraard ben ik zeer benieuwd naar de nieuwe Gosh lakjes !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Bourjois foundation klinkt alvast veel belovend, maar ik ga deze uiteraard zelf nog uitgebreid uittesten. Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden.

      Verwijderen
  3. Leuke nieuwtjes! Naar die nieuwe Bourjois foundation ben ik erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die producten van Matrix voor blond haar zien er wel fijn uit! Ken je toevallig kappers die het verkopen :)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet dat er toevallig bij ons in de buurt een salon Matrix verkoopt, maar het is even zoeken. Maar je vind het af en toe ook wel online terug bv op beautybay :-).

      Verwijderen