30 jan 2013

REVIEW | OROFLUIDO SHAMPOO & CONDITIONER

Ik heb intussen heel wat gelezen over het merk Orofluido. Wellicht jou ook niet onbekend aangezien ze groot geworden zijn dankzij het Orofluido Elixir. Ik was des te meer blij toen ik twee travelsize producten ontving van het merk om uit te proberen. Daarnaast kreeg ik ook een mini Elixir alleen ben ik deze kwijt geraakt op vakantie in Londen. Bummer! Maar ik kan je wel mijn eerlijke opinie geven over de shampoo en conditioner.
 
De Orofluido shampoo is niet meteen een klassiek product. Het is eerder een water in olie emulsie gelijkaardig aan de Schwarzkopf Professional Oil Miracle producten die ik eerder reeds uitprobeerde. Ook hierbij schuimt in eerste instantie de shampoo iets minder, maar door er  extra een beetje water aan toe te voegen krijg je wel een heerlijk schuimkopje. De geur is hemels. Oosters getint met warme toetsen afkomstig van vanille en amber. En weet je wat ik zo prettig vind aan deze geur? Hij blijft nog even hangen in de badkamer. Ik krijg de indruk dat mijn haren op een milde wijze gereinigd worden. Dit product bevat voor de geïnteresseerden SLS.
 
In combinatie met de shampoo probeerde ik ook de Orofluido conditioner uit. Deze is van textuur veel romiger en ruikt idem dito heerlijk. Ik breng meestal conditioner aan vanaf de helft van mijn lengtes tot aan de haarpuntjes. En vervolgens kneed/masseer ik het in. Deze conditioner schuimt lichtjes, dat vond ik wel eens prettig. Is eens iets anders. Nadien kon ik snel en makkelijk mijn haren doorkammen.
mooi glanzend haar
 
Kortom twee fijne producten als je het mij vraagt. Een pluspunt vind ik trouwens ook dat mijn haren van dit duo gaat glanzen. Voelen niet stug aan, maar  zijn wel makkelijk in model te brengen. Licht en luchtig haar wat wil ik nog meer?
 
Tijdelijk is op het volledige gamma bij beauty webshop John Beerens.com 10 % korting. Maak er zeker en vast gebruik van, mocht je interesse hebben om ze eens zelf uit te proberen.
 
Orofluido shampoo en conditioner - 11.50 euro (200 ml)

6 opmerkingen:

  1. Het Elixir vind ik erg fijn om te gebruiken. Deze producten zien er ook goed uit !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar het elixir ben ik ook benieuwd, jammer dat ik mijne kwijt geraakt ben in Londen!

      Verwijderen
  2. Klinkt als 2 fijne producten! Ik ben heel benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier heb ik al veel goeds over gelezen! Vind de flesjes ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De originele verpakkingen zijn met handige pomp systemen als ik me niet vergis.

      Verwijderen