21 dec 2012

OPGEBRUIKT EN VERVANGEN

Zo af en toe gebruik ik eens iets op (hoera!) en dan is het uiteraard tijd om het op te ruimen en te vervangen! Het mag dit keer dan geen echt make up product zijn, maar het is wel een product dat we allemaal regelmatig gebruiken namelijk handzeep. Sinds eind juli gebruikte ik de L'Occitane handwash met Verbena. Een heerlijk frisse geur, perfect voor de zomer. Zelfs een kleine hoeveelheid zorgt voor voldoende schuim en het is bovendien mild voor de handen. Helaas de prijs van 14 euro weerhield me om deze lekker geurende handzeep opnieuw aan te kopen. Dus besloot ik eens een keertje een budget vriendelijkere versie te kopen van het merk Les Cosmétiques Design Paris uit het Nectar of Nature gamma.  
Eerlijk gezegd deed deze Nectar of Nature zeep mij een beetje denken aan de L'Occitane versie. Het is een handzeep met Marseille zeep, olijven en citroen. Het is dan wel geen verbena, maar citroen ruikt ook lekker fris. Ik heb het er alvast op gewaagd. Echt gefopt kan ik niet zijn voor de prijs.

De Nectar of Nature handwash met olijven, citroen en marseille zeep kost 1,65 euro en is te koop bij de Carrefour.

Welke handzeep gebruik jij?

5 opmerkingen:

  1. ik was mijn handen soms met douchegel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik meestal handzeep van Palmolive, met amandelolie of met honing en melk. Ruikt heerlijk en zacht voor de handjes!

    BeantwoordenVerwijderen



  3. Leuke post !

    Ziet er goed uit ik ga het eens opzoeken :) :)

    Ik kwam even rondneuzen en ben dol op je blog :)

    Ik volg je in ieder geval en zie je hopelijk ook terug op mijn blog :)

    Liefs,

    Janice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik handzeep van Rituals en ééntje van Kruidvat. Zolang het maar goed ruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik er nu eentje van Rituals die bijna op is of de cranberry Joy van The Body Shop!

    BeantwoordenVerwijderen