9 nov 2012

UNE | REVIEW CHEERY LIPGLOSS

Toen ik voor het eerst van het merk UNE hoorde, dacht ik meteen: "hmm dat is niets voor mij". Maar toen ik twee nieuwe Cheery lipglossjes op mijn deurmat vond om uit te proberen, besloot ik het een kans te geven. Dit groene cosmetica merk produceert uitsluitend ecologische cosmetica dat het ecocert certificaat draagt. En is de ideale match met een natural beauty. Aangezien het merk zich niet waagt aan extreme make ups, maar wel aan producten die jezelf gewoon beter laten voelen. Denk maar aan aardekleurige oogschaduws, neutrale blushes en deze nieuwe fruitige lipglossjes.
C08 - donker roze kleur
C01 - licht roze

De Cheery lipgloss gaat verder dan een klassieke lipgloss en biedt de lippen een soort  beschermingslaag aan op basis van natuurlijke ingrediënten. Wat mag je terug vinden in de samenstelling? Biologische capuazuboter en - sesamolie, plantaardige wonderolie, olie extracten van tomaten en mineralen pigmenten voor de kleur. Deze "groene" cocktail zorgt voor hydratatie, zachtheid en comfort voor de lippen en uiteraard een mooie glans.

De geur zou afkomstig zijn van tomatenbladeren. Eerlijk vond ik het maar vreemd om te horen, want zo ruikt de lipgloss helemaal niet. Eerder vrij zoet en fruitig, maar zeker niet opvallend. De lipglossjes hebben beiden een crèmig aanvoelen op de lippen zonder plakkerig te zijn. Inmiddels is de donkerste kleur (C08) gebombardeerd tot mijn favoriete daytime lipgloss. De lichte gloss is bovendien prachtig te combineren met smokey eyes.

Beiden voelen ze comfortabel aan op de lippen, zijn ze voorzien van een fijne applicator en geven ze op de lippen een natuurlijke uitstraling. Helaas moet je wel regelmatig je lipgloss bijwerken, maar dat is aan de andere kant ook snel gedaan.

C08

C01

Kortom ik ben aangenaam verrast door het merk UNE. Mijn interesse is alvast opgewekt om meer van dit merk uit te gaan proberen en om te ontdekken of de overige producten mij ook zo gaan bevallen.
 
Deze Cheery lipgloss is verkrijgbaar in 8 tinten. Te koop bij Galleria Inno en bij de DI. Prijs per stuk 10.99 euro.

10 opmerkingen:

  1. Oeh ze zien er goed uit en ook mooi glanzend gekleurd op je lippen! Make-up met een ecolabel laat je toch nog wat beter voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben heel tevreden over hun lipglossen en mascara's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze glossjes ook erg fijn! De mascara's van Une zijn ook héél fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mascara's hebben mij ook alvast benieuwd gemaakt naar meer.

      Verwijderen
  4. Ziet er goed uit ! De donkerste kleur vind ik de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me super tof groene cosmetica!
    Ik had nog nooit van het merk gehoord, kga er mij tof even verder in verdiepen :)


    http://yukifangirls.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het merk is heel bijzonder vanwege het groene aspect maar heeft wel leuke items in het assortiment

      Verwijderen