10 aug 2012

ZALANDO | ONLINE SHOP ERVARING & HAUL

Het begon allemaal met de tv commercial die mijn interesse in de webshop Zalando zo groot maakte. Vervolgens verschenen er allerlei leuke haul artikels op diverse blogs/sites. Dus ik besloot dan ook eens echt een kijkje te nemen op de webshop Zalando. Na een paar kliks her en der had ik enkele leuke items in mijn winkelmandje liggen. Vandaag deel ik graag mijn shop ervaring met Zalando met jullie en toon ik wat ik gekocht heb!
alles was grondig verpakt in plastiek en speciale airbag plastiek zodat de producten niet konden bewegen
Het is niet de eerste keer dat ik online shop, maar wel de eerste keer qua fashion. Ik heb al diverse keren beauty spullen online gekocht, maar mijn eerste fashion item is binnen! Ik zag namelijk op een andere blog een paar hele leuke sneakers van Dockers. Normaal ben ik eerder een ballerina & hakjes fanaat. Maar deze vond ik bijzonder leuk en ik kreeg van mezelf de garantie dat ik zoiets nog niet in mijn schoenencollectie had (altijd goed om hiermee je geweten te sussen ;-) ). Dus besloot ik ze in mijn online mandje te leggen. Plus ze waren on sale, wat altijd leuk is. Ik betaalde 27.95 euro ipv 39.95 euro.


Verder wou ik al een tijdje kennismaken met het verzorgingsmerk Lavera. Toen ik opmerkte dat ze enkele verzorgingsproducten verkochten op Zalando besloot ik ze uit te proberen. Als eerste ging de Coconut Dream douchegel in mijn winkelmandje. Klonk als engelen gezang in mijn oren. Kokosnoot gemengd met vanille kan niet slecht zijn. Helaas kan ik dit product niet meer terug vinden op de site. Ik vermoed dat dit tijdelijk uitverkocht is. Verder kocht ik van dezelfde Coconut Dream geurlijn een bodylotion. Deze is nog wel te koop voor 5.95 euro voor 150 ml. En tot slot besloot ik nog een andere douchegel uit te proberen van Lavera uit de Lime Sensation geurlijn. Lekker verfrissend en verkwikkend voor de ochtend. Deze kostte net als de andere douchgel 3.95 euro voor 150 ml.


Ik ben alvast heel erg blij met mijn aankopen, en ik heb er een positieve ervaring op zitten met Zalando. Voor je een bestelling kunt plaatsen, dien je een account aan te maken. Vervolgens kan je je bestelling plaatsen en krijg je enkele betaalopties voorgesteld. Ik besloot te bestellen via paypal. Dit is een super snelle manier waarbij jouw geld zo goed als onmiddelijk wordt overschreven op de andere persoon zijn rekening. Je krijgt enkele mails van orderbevestiging, en eentje van verzending. Handig als je graag je pakje wil opvolgen, want er zit een trackingcode bij. Ze beloven binnen de 3 à 5 werkdagen te leveren. En dat was het geval bij mij. Ik bestelde zaterdag, en woensdag was mijn pakje binnen. Yeah! Alle verzendingen bij Zalando zijn tevens compleet gratis en je hebt de mogelijkheid mocht een bepaald kledingstuk jouw niet passen om tot 30 dagen na datum te retourneren. Dus ik denk dat je hieruit wel kan concluderen dat deze webshop betrouwbaar is. Ik hou hem alvast in de gaten voor toekomstige leuke nieuwe items! Zoals deze hoge bruine sneaker wedge die al op mijn wishlist staat!

8 opmerkingen: