2 mei 2012

REVIEW: NYC CITY CURLS MASCARA

Mascara's het is mijn langste leven. Telkens als ik voorbij de make up schappen van het Kruidvat wandel, moet ik even een kijkje nemen bij de nieuwste mascara's van dit eigenste moment. Zo ontdekte ik de City Curls mascara van het budgetmerk NYC. De verpakking trok onmiddellijk mijn aandacht, dus besloot ik deze mascara een keertje uit te proberen.




De mascara heeft een klassiek borsteltje met echte haartjes, maar de vorm van het borsteltje is wel apart. Het is namelijk een licht gebogen maantje dat in mijn geval perfect de vorm van mijn oog volgt. Erg makkelijk, want in één borstel beweging heb ik bijna al mijn wimpertjes mee. Buiten de kleine wimpertjes in de hoekjes.

De mascara voorziet mijn wimpers van een laagje echt zwart. In principe zou één laagje voldoende zijn voor een daytime look, maar ik hou van twee laagjes. Zeker op de dagen dat ik verder geen oog make up gebruik. Een beetje drama in mijn leven mag wel.

Voor mijn wimpers zorgt deze City Curls mascara vooral voor volume en een lichte curving van mijn eigen wimpers. Ik zou niet meteen zeggen dat ik mijn wimperkruller niet meer nodig heb, maar het is zichtbaar. Wel even opletten dat je niet teveel mascara gebruikt, want dan gaat deze mascara wel een paar spinnenpootjes vertonen.

Zonder mascara



Met 1 laagje


2 laagjes




Slotconclusie? Een heerlijke mascara voor een zachte prijs. Ik durf te zeggen dat deze City Curls mascara mij benieuwd heeft gemaakt naar de andere NYC mascara's. Bovendien zou ik deze mascara in de toekomst opnieuw aankopen.

Te koop bij het Kruidvat, prijs per stuk 2.99 euro.


7 opmerkingen:

  1. Aah dit is een van mijn favo mascaras ! Heb hem zeker al drie keer gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg goed uit! Ik gebruik nu de big bold mascara van dit merk en die kan ik ook zeker aanraden! Ik denk dat ik deze ook ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al 2 filialen afgezocht voor die mascara maar is overal uitverkocht. Maar de Big Bold wil ik ook heel graag uitproberen!

      Verwijderen
  3. Oh dju, ik was gisteren net in een kruidvat waar ze NYC hebben, hier in Brugge helaas niet. Had ik dat geweten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb ik ook liggen, ziet er goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NYC heeft naar mijn mening ook zeker de beste cheap mascara's!

    BeantwoordenVerwijderen