29 apr 2012

THE BODY SHOP: SUN KISS LIMITED EDITION

Met de zomer in aantocht heeft The Body Shop van hun bestaande geurlijnen een limited edition variant gelanceerd. Het zijn geen nieuwigheden, maar heerlijke zomerse versies van hun geurlijn Love Etc, White Musk en Dreams Unlimited. Ik ging helemaal door mijn knieën voor de Love Etc... Sun Kiss producten.
Als eerste de eau de toilette Love Etc... Sun Kiss is een frisse geur met een zoete toets, maar ook weer geen mierzoet geurtje. Ik hou van zoete geuren maar het mag geen geur zijn waarin alleen fruitsoorten in verwerkt zijn. Deze Love Etc... Sun Kiss is een zoet geur die tevens bloemig is. Leuke verpakking en een fijne prijs. Deze geur moet je wel meerdere malen per dag opnieuw aanbrengen om heerlijk te blijven ruiken.


Nieuw is de Body Puree. Dezelfde geur als de eau de toilette, maar dan een luchtige bodygel. Voelt fris aan op de huid, en maakt dat het snel opgenomen wordt door de huid. De textuur is vrij stevig, maar wanneer je het open smeert, laat het zich makkelijk verspreiden en voelt lekker aan op de huid. Dat vind ik toch altijd wel een must voor de zomer. Het is een geparfumeerde bodygel, in combinatie met de eau de toilette wordt de geur versterkt.



Ik ben helemaal fan, en wie weet laat ik me ook nog wel overhalen om de limited edition Dreams Unlimited te kopen. Momenteel is er een fijne actie. Bij aankoop van de eau de toilette in combinatie met de body puree, is de prijs van de body puree slechts 5 euro ipv 11.95 euro.

Tijdelijk te koop bij The Body Shop

Love Etc... Sun Kiss  eau de toilette - 19.95 euro
Love Etc... Sun Kiss body puree - 11.95 euro


5 opmerkingen: