12 feb 2012

MILD COSMETICS REVIEW SERVICE + KORTINGSCODE

Eind januari liet ik jullie al kennismaken met de webshop Mildcosmetics.com. Een mooie webshop die ik ontdekte tijdens een van mijne vele speurtochten. Mijn interesse was dan ook erg groot, dus besloot ik de proef eens op de som te nemen en een keertje iets te bestellen. Voornamelijk om twee redenen. Eén omdat het product dat ik bestelde mij erg benieuwd had gemaakt, en twee om te kijken of de service ook wel oké was. Tenslotte heb ik bij verschillende webshops al eens wat besteld en niet overal verloopt het altijd even vlekkenloos... Benieuwd naar mijn ervaringen met de webshop Mild Cosmetics?


 
Eerst en vooral vind ik de service van de webshop voorafgaand prima. Je doet een mailtje om bijvoorbeeld wat meer info te bekomen over een specifiek product. Voor je het zelf goed door hebt, krijg je meteen een gedetailleerde uitleg terug. Handig! Zeker als je met prangende vragen zit. Verder vind ik een groot pluspunt aan de webshop dat alles zo overzichtelijk is. Je kan zowel handig zoeken per merk, als op product. Dat heeft niet elke webshop.

Als extra service naar de klant toe, bestaat er de mogelijkheid naar eigen believen gratis samples aan je bestelling toe te voegen. Ze staan zo tussen de producten, waardoor je zelf kan bepalen welke producten je graag een keertje wil uitproberen. Handig zeker als het gaat over een huidverzorgingsproduct. Tof, niet waar?


 
Het pakje werd op vrijdag verzonden vanuit Nederland, en woensdag was het al thuis. Wat maakt dat de inpaktijd bij het bedrijf zelf, lekker snel is. I love snelle levertijden! Het is gewoon niet fijn als je lang moet wachten op je bestelling. Tot slot nog goede punten voor het zorgvuldig verpakken van de producten, want met Bpost tegenwoordig weet je maar nooit... .

Kortom alleen maar positieve duimen omhoog voor Mild Cosmetics! Wil jij, net als mij, graag een keertje bestellen bij de webshop dan kan je nog tem 18/02 gebruik maken van de kortingscode Beauty Treasures. Ik heb er geen voordeel aan, maar jij wel!

Ik ga alvast verder aan de slag met het uitproberen van mijn Sante Oogfluide. Waar je binnenkort  een review van mag verwachten.


3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je samples mag uitkiezen, dat vind ik altijd zo'n leuke extra service. Ik ben al benieuwd naar je bevindingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allemaal wel erg goed, ik ga een keertje een kijkje nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook wel benieuwd naar :-)
    Valt trouwens op dat die foto's van datzelfde meisje echt heel vaak gebruikt worden door allerlei merken.

    BeantwoordenVerwijderen