23 jan 2012

REVIEW: MAYBELLINE MASTER LINERS

Ruim twee jaar lang heb ik de Eyeliner Matic van Maybelline gebruikt. Mijn nummer één als het aankomt op een crèmig en intens zwart oogpotlood. Bovendien moet je het niet slijpen aangezien het een twist up is. Toen mijn favorietje op was, was het tijd om eens iets anders uit te proberen. Hoogtijd voor bij het Kruidvat te gaan kijken naar het Maybelline schap.

Onlangs introduceerde Maybelline de Master Liners. Een van de Master Liners is het Master Drama Khol Crayon. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik probeerde de donker grijze kleur uit. Ideaal als je eens een ander kleurtje wil uitproberen dan zwart dat toch smoky oogt. De textuur is crèmig en glijdt over je ooglid of waterlijn heen. In eerste instantie kan je het nog gaan vervagen, maar eens de kleur zich heeft vast gehecht, gaat het nergens meer naartoe. Perfect, zeker als je een lange dag (of nacht) voor de boeg hebt. Het potlood is ondanks dat het zacht is, toch makkelijk te slijpen.

De Master Precise Liquid Eyeliner is een pennetje met een vilten topje waarmee je zowel dunne als dikke eyeliners mee kunt maken. In tegenstelling tot de klassieke liquid eyeliner is dit in gebruiksgemak veel eenvoudiger. Je hebt meer controle en de vilten tip is buigzaam voor een precieze applicatie. Dikke plus voor de intense zwarte kleur.



Een dikke proficiat aan Maybelline want deze producten zijn zeker een grote troef in hun assortiment. Desondanks dat ik de Eyeliner Matic helemaal geweldig vind, heeft de Master Drama mij ook weten te overtuigen. Het voordeel hierbij is dat hij bovendien waterproof is, en dat was de Eyeliner Matic niet.



Te koop bij de drogisterij.
Master Precise Liquid Eyeliner 10.99 euro
Master Drama Khol Crayon 7.99 euro 

8 opmerkingen:

  1. Deze zien er inderdaad zo fijn uit! Laatst wou ik ze kopen in het kruidvat maar elk potloodje dat ik open deed had een punt die stuk was ... Heel spijtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee producten die een schot in de roos zijn! Gebruik ze zelf ook heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De liquid eyeliner wil ik zeker ook nog es proberen ! Vind het zeer fijne producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt mij een heel fijn product! Prachtige foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil die eyeliner al maanden proberen, het komt er gewoon nooit van hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen